მეშვიდე დღის წესრიგი. მოდული 6. შეფასების მეთოდები: 1.ერთმანეთს ვაცნობთ სავარაუდო ნაშრობებს. 2.ლექცია ''სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი." 3.ათვალიერებენ რესურსებს ფოლდერში."დიფერენციაცია".ირჩევენ რეკომენდაციებს და შაქვთ პროექტის გეგმაში. 4.განიხილავენ დიფერენცირებულ სწავლების პირად პრაქტიკას. 5.ავსებე კიტვარს დიფერენცირებულ სწავლებაზე. 6.განიხილავენ მასალებს რესურსებიდან ''დიფერენციაცია.'' ერთმანეთს გავუზიარეთ ნაშრომები და შფასების რუბლიკები.ასევე ვისწავლეთ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება.გავაკეთეთ რეფლექსია.
კმაყოფილი ვარ მეხუთე დღით.ვისწავლე კომენტარების დაწერა.ერთმანეთს დავუწერეთ კომენტარები.ასევე შევისწავლეთ. მასწავლებლის პროექტის პრეზენტაციის დასრულება. ''ბლოგ" ატვირთვა.(ჩაშენება) 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების მიღწევა. ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებული სამართლებრივი ეთიკური პრაქთიკის მოდელირება და სწავლება. ინტერნეტის გამოყენება კვლევისთვის. ინტერნეტ კავშირი მსოფლიოსთან. ინტერნეტ თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენებით. პრეზენტაცია ავტვირთეთ გუგლის დისკზე. დავასრულეთ პრეზენტაცია.ვისწავლეთ გაფორმება.სურათების შერჩევა.ფონის შერჩვა და გაკეთება.
Comments
Post a Comment