ტრენინგის მესამე დღე

ტრენინგის  მესამე  დღეს  ვისწავლე  როგორ  უნდა  გამოვიყენო  ტექნოლოგიები  ყველაზე  ეფექტურად  სწავლების  პროცესის  ხელშეწყობისა  და  მოწავლეთა  სწავლის  შეფავსებისმიზნით .
         ვისწავლე  სტანდარტების  განსაზღვრა  სასწავლო  პროექტისათვის.მიზნების  შემუშავება  სასწავლო  პროექტის  21-ე  საუკუნე.მიმართულების  მიცემა.ვისწავლე  როგორ  შეიძლება  დავგეგმო  მოსწავლეზე  ორიენტირებული  მიმდინარე  შეფასება.სტანდარტების  განსაზღვრა  სასწავლო  პროექტისთვის.შეფასების  მეთოდებისა  და  სტრატეგიების  განხილვა  და  გონებრივი  იერიში.შეფასების  განსაზღვრა  მოსწავლეთა  საჭიროების  დასადგენად.გადავხედე  21-ე  საუკუნის  უნარ-ჩვევებს. დავწერეთ ზოგადი, თმატური და შინაარსობრივი შეკითხვები:
  ზოგადი კითხვა: რა  არის  მისია?
 თემატური კითხვა: არის  თუ არა  მნიშვნელოვანი  სწორი  მეტყველება. როგორ  ვიმეტყველოთ  სწორად?
 შინაარსობრივი კითხვა: წაგიკითხავთ  თუ  არა  ,,იავნანამ  რა  ჰქმნა?"

Comments

  1. კარგი შეკითხვებია.იმედია, ბავშვები მიხვდებიან, რომ სწორი მეტყველება მნიშვნელოვანია დღეს საქართველოში.ეცოდინებათ , როგორ უნდა იმეტყველონ სწორად.

    ReplyDelete
  2. მარინა კარგად გაქვს მოფიქრებული კითხვები, კარგი იქნებოდა თუ დაამატებდი შინაარსობრივ
    კითხვებს.

    ReplyDelete
  3. გავეცანი ტრენინგის მე-3 დრის რეფლექსიას, რომელშიც წარმოდგენილია ამ დღის მუშაობის შედეგი.ვფიქრობ, ზოგადი კითხვა კარგად არის ფორმულირებული. ის მოსწავლეებს დაფიქრებისკენ და ვარაუდების გამოთქმისკენ უბიძგებს.რა თქმა უნდა, მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ ვარაუდებს სწორი მეთყველების აუცილებლობის შესახებ. თუმცა, ჯობია, შინაარსობრივი კითხვები გამომდინარეობდეს თემატურიდან. მაგ: მეტყველებისას უფრო ხშირად რა შეცდომებს უშვებთ? რომელია ამ გამონათქვამების ლიტერატურული შესათყვისები?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

მეშვიდე დღის რეფლექსია

ტრენინგის მეხუთე დღის რეფლექსია